Jakie filmy Jima uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je tu w kolejności od najlepszego do najgorszego.
Na dzień dzisiejszy, moje TOP wygląda w sposób następujący:
1. Inaczej niż w raju
2. Mystery Train
3. Truposz
4. Poza prawem
5. Kawa i papierosy
1. Ghost Dog: Droga samuraja 9/10
2. Truposz 8/10 ♥
3. Tylko kochankowie przeżyją 8/10 ♥
4. Inaczej niż w raju 8/10 ♥
5. Paterson 8/10
--------------------------------
6. Broken Flowers 7/10
7. Noc na Ziemi 7/10
8. Mystery Train 7/10
9. Poza prawem 7/10
10. Gimmer Danger 7/10
11. Kawa i papierosy 6/10
12. The Limits of Control 6/10
13. Nieustające wakacje 4/10
AKTUALIZACJA:
1. Ghost Dog: Droga samuraja 9/10
2. Truposz 8/10 ♥
3. Tylko kochankowie przeżyją 8/10 ♥
4. Inaczej niż w raju 8/10 ♥
5. Paterson 8/10
--------------------------------
6. Broken Flowers 7/10
7. Noc na Ziemi 7/10
8. Mystery Train 7/10
9. Poza prawem 7/10
10. Gimmer Danger 7/10
11. Rok konia 7/10
12. Kawa i papierosy 6/10
13. The Limits of Control 6/10
14. Truposze nie umierają 6/10
15. Nieustające wakacje 4/10
1. Nieustające wakacje - 9+/10
2. Paterson - 9/10
3. Mystery Train - 9/10
4. Noc na ziemi - 9/10
5. Inaczej niż w raju - 9/10
6. Poza prawem - 9/10
7. Kawa i papierosy - 9/10
8. Ghost Dog: Droga samuraja - 8+/10
9. Limits of Control - 8/10
Wszystkie filmy czekają na powtórkę. Poza tym planuję w najbliższym czasie obejrzeć: Tylko kochankowie przeżyją, Broken Flowers, Truposz.
1. Noc na Ziemi
2. Tylko kochankowie przeżyją
3. Poza prawem
4. Paterson
5. Broken Flowers
6. Mystery Train
7. Truposz
8. Inaczej niż w raju
9. Nieustające wakacje
10. Kawa i papierosy
11. Ghost Dog: Droga samuraja
12. Gimme Danger
13. The Limits of Control
14. Truposze nie umierają
1. Noc na Ziemi - 9/10
2. Broken Flowers - 8/10
3. Ghost Dog: Droga samuraja - 8/10
4. Paterson - 7,5/10
5. Poza prawem - 7/10
6. Mystery Train - 7/10
7. Truposz - 7/10
8. Inaczej niż w raju - 7/10
9. Tylko kochankowie przeżyją - 7/10
10. Kawa i papierosy - 6,5/10
11. Truposze nie umierają - 6/10
12. The Limits of Control - 5/10
13. Gimme Danger - 5/10
14. Nieustające wakacje - 4/10